Spørg os

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål

«eCare - èn enkel informationskilde til effektiv styring af logistik fra ordre til levering»

eCare, vores web-baserede logistiksystem, er udviklet sammen med faste kunder, der også er daglige brugere. Vi tør sige, at systemet er tilpasset til kunderne og modtager positiv feedback om funktionalitet og muligheder.

eCare efter jeres behov, fuld EDI integration eller manuel forbindelse? Omfanget bestemmer I selv.

Vi foreslår ofte manuel opkobling i den indledende fase. Efter ca. 6 måneder kontakter vi jer for at høre hvordan det fungerer, og hvad I yderligere har brug for.

Vi har 3 eCare løsninger, fra manuel til fuldt integrerede systemer, EDI integration giver ekstra funktioner, forenklede arbejdsrutiner og ekstra godt overblik.
 

Manuel opkobling

  • track & trace

  • søge på egne referencer

  • forventet afgang (etd), eksakt afgang (atd), forventet ankomst(eta)

  • forsendelsens størrelse, volume, colli og vægt

  • brugerdefinerede funktioner

  • oversigt fra bestilling til levering

  • prisberegning

  • dokumentkontrol, fragtbreve, ordrer, handelsfaktura, fortoldningspapirer

  • e-mails, advarsler, kontrollere status

  • adresser, afsender og modtager register

  • alle sendinger på ét sted 


EDI integration med jeres indkøbssystem på ordreniveau, OMS - Order Management System

  • kontrol ned på ordreniveau

  • dokumentkontrol, fragtbreve, ordrer, handelsfakturaer og toldbehandlingsdokumenter

  • ordren lægges automatisk ind i eCare

  • indkøbsordren følges op hos producenten i vores lokale afdelinger i Fjernøsten og Europa, du får løbende og opdaterede opdateringer

  • automatiske advarsler om ændringer

  • arbejd i eget system, hav fuld oversigt i eCare

  • frigør egne ressourcer 


EDI integration mod indkøbsprogram helt ned på artikel- eller ordreniveau, POMS – purchase order management system

  • kontrol ned på artikelniveau i ordrerne, detaljestyring

  • dokumentkontrol, fragtbreve / B/L o.lign., ordre, handelsfaktura, fortoldning, samt mulighed for at uploade egne filer og koble dem til ordren så alt ligger samme sted

  • ordren med alle artikellinier lægges automatisk ind i eCare

  • ordren kobles mod den respektive container

  • indkøbsordren følges op mod producenten på artikelniveau. Vores lokale afdelingeri Fjernøsten og Europa følger op og giver løbende statusopdateringer i eCare


Relevant information til rette bruger med eCare
Der er mange brugere i organisationen som udfører forskellige opgaver og derfor behøver forskellig information på forskellige tidspunkter i logistikkæden. eCare kan tilpasses så brugeren får den information og opdatering som er relevant.

  • logistikansvarlig
    -får fuld kontrol på hele processen – fra bestilling til levering

  • indkøbsansvarlig
    -fra varen er færdig produceret og klar til forsendelse 

  • lageransvarlig
    -når varen forventes at ankomme

  • distribution
    -når varen skal hentes og fragtes videre